دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاه ها

فهرست مطالب

نمایشگاه ها اصولا محلی هستند که در آن شرکت میتواند محصولات برند و دستاوردهای خود را به مشتریان ارائه دهد.غرفه های نمایشگاهی راهی برای رسیدن به فرصتهای شغلی و یافتن کار و و ارتباط با صنعتگران حرفه ایی است.وباعث میشود از مشاغل مختلف اطلاعات زیادی بدست بیاورند.هرچقدر غرفه ایی که طراحی میکنید اصولی و مناسبتر باشد بازدیدکنندگان و علاقمندان بیشتری را جذب میکند.

هدف از ایجاد غرفه نمایشگاهی چیست؟

غرفه ها اصولا مهمترین بخش نمایشگاه میباشند.از مهمترین نقشهایی که یک غرفه به عهده دارد میتوان به جذب مشتری اشاره کرد،غرفه های نمایشگاهی برای شرکت های کوچک و بزرگ و برندهای خاص جای مناسبی برای ارائه و نمایش محصولات و فروش بیشتر آن محصول است. شرکتهای دیگر نیزمیتوانند با غرفه های کوچک تبلیغات و فروش محصولاتشان را شروع کنند و از تجربیات شرکتهای بزرگتر و غرفه های آنها نکات مثبت ومنفی زیادی را یادبگیرند.برای برندهای کوچک و بزرگ، داشتن یک جایگاه مناسب در بازار بسیار اهمیت دارد.

فرارنگ با توجه به سالهای طولانی فعالیتش در این راستا میتواند خدماتی را ارائه دهد که نظر کاربران را به خود جلب کند.

برندینگ چیست؟

یکی از دلایل استفاده از غرفه در نمایشگاه ها برندینگ میباشد که مهمترین عامل به شمار میرود.راهبرد برندسازی یکی از کارهایی است که مدیر یک شرکت برای آن شرکت یا یک شخص خاص کاری میکند که با شناخت پیداکردن از آن برند،خصوصیات بارز آن برای همیشه در ذهن مخاطب بماند و باعث برجسته سازی آن شرکت شود.برندینگ سعی دارد انتظارات مشتری را مدیریت نموده و به آن جهت دهد. در واقع برند هویت شما را نشان میدهد واین شما هستید که تصمیم میگیرید که شما را چگونه بشناسند و همین امر باعث تمایز شما با رقیبانتان میشود.

رابطه غرفه سازی با برندینگ

یکی از مسائل مهم در کسب و کارهای امروزی برندینگ میباشد به همین منظور شرکتها هزینه زیادی را صرف تبلیغات برای معرفی محصول خود میکنند.برندینگ با غرفه سازی رابطه مستقیم دارد زیرا غرفه محلی برای تبلیغ و ارائه محصولات و برندهای خاص است و مشتری به راحتی میتواند با مقایسه کیفیت محصول، برند مورد نظر خودش را انتخاب کند  به همین دلیل  برندینگ از دلایل مهم  استفاده از غرفه در نمایشگاه هاست که هرساله بر تعداد غرفه های نمایشگاهی در این زمینه افزوده میشود.

عوامل موثر در برندینگ چیست؟

یکی از عواملی که باعث میشود یک برند به موفقیت برسد داشتن هدفی مشخص است.دومین عامل شناخت رقیبان وهدفهای آنها در این راه است،عامل سوم شناخت مشتری است یک شرکت باید بداند مشتری چه هدفها و ویژگی هایی را دنبال میکند وآنها را تامین کند،سومین عامل اطلاع رسانی است،صاحب برند باید مخاطب را از تمامی ویژگیهای برند آگاه سازد.بعد از این عوامل داشتن لوگو میتواند آن برند را در ذهن مخاطب حک کند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

در مورد طراحان غرفه سازی، خوش قول بودن، قیمت منصفانه و به موقع تحویل دادن محصولات بسیار اهمیت دارد. همچنین غرفه باید یک فضایی اختصاصی برای مشتری داشته باشد،در واقع طراحی درست و اصولی غرفه در جذب مشتری موثراست.در نمایشگاه ها افراد به قصد آشنایی با محصول و مقایسه کردن با برندهای مختلف بازدید میکنند.و در طی بازدید از طریق صحبت با صاحب صنایع به جمع آوری اطلاعات میپردازد و در آخر با توجه به اطلاعاتی که بدست آورده اند شرکت و برند مورد نظر خود را انتخاب میکند.

تاثیر طراحی غرفه نمایشگاهی دربرندینگ

شکل و ظاهر غرفه نمایشگاهی تاثیر زیادی در ذهن مخاطب دارد همانطور که غرفه های خالی وبی محتوا تاثیر منفی دارند و باعث رانده شدن مشتری میشود،طراحی درست و مناسب غرفه  واحترام به مشتری و سلیقه او باعث جذب بازدید کننده و ماندگاری برند و برندینگ در ذهن مخاطب میشود.

 

غرفه نمایشگاهی و افزایش تایید اجتماعی

یکی از دلایل استفاده از غرفه نمایشگاه ها تایید اجتماعی میباشد.انسان یک موجود اجتماعی است،همه مردم هنگام خرید به میزان رضایت از آن محصول دقت میکنند و هر برندی که از طرف دیگران تعریف و تمجید شود و رضایت مردمی بیشتری داشته باشد ما را به سمت خرید آن میکشاند و در ذهن ما میماند.غرفه های نمایشگاهی جایی است که فروشنده میتواند با به نمایش گذاشتن لوح های تقدیر و سابقه فروش و رضایتمندی مردم واستفاده از افراد متخصص در حرفه خود برند خود را در ذهن مخاطب تثبیت کند.فرارنگ میتواند با فروش محصولات با کیفیت امنیت خاطر بسیاری به شما ببخشد.

نتیجه گیری

شرکتهایی که خواهان پیشرفت شرایط اقتصادی و تجاری خود هستند باید غرفه سازی را هرساله در برنامه خود قرار دهند. حضور در نمایشگاه ها و غرفه سازی میتواند در کنار موارد دیگربسیار به شرکتها کمک کند.خوشبختانه در سالهای اخیر،برپایی نمایشگاه های داخلی و خارجی و به تبع آن غرفه سازی در کشورمان رشد چشمگیری داشته که این امر باعث بالارفتن کیفیت شرکتها،کارخانجات ومحصولات و دستاوردهای آنها میگردد. غرفه سازی و همینطور غرفه سازی ارزان خود را به فرارنگ بسپارید.

شرکت نمایشگاهی فرارنگ با تجربه چندین ساله درغرفه سازی نمایشگاهی و داشتن کارمندان متخصص و مجرب افتخار دارد خدمات مناسب را با بالاترین کیفیت و کوتاهترین زمان ممکن ارائه دهد.

با سپاس از همراهی و توجه شما.

[wp-review]

آخرین مقالات فرارنگ
مطالب ما را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button