صرفه جویی در هزینه با اجاره تجهیزات نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی

فهرست مطالب

افراد بسیار زیادی وجود دارند که در نمایشگاه‌های مختلف شرکت کرده و اقدام به غرفه سازی می‌کنند. همان طور که می‌دانید یکی از شروط اصلی موفقیت و دیده شدن در انواع نمایشگاه‌ها، دارا بودن تجهیزات و لوازم کافی است. از آنجایی که برخی از تجهیزات نمایشگاهی بسیار گران هستند، افراد می‌توانند برای تهیه تجهیزات مورد نیاز خود، آن‌ها را از شرکت‌های اجاره دهنده تجهیزات نمایشگاهی اجاره کنند تا در هزینه‌هایشان صرفه جویی شود.

 

لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه

همان طور که می‌دانید برای برگزاری هر نمایشگاهی نیاز به لوازم و تجهیزات متفاوتی بوده که لازم است آن‌ها را برای غرفه سازی تهیه کنید. اگر قصد برگزاری نمایشگاه را دارید، قادر خواهید بود لوازم و تجهیزات مورد نیاز نمایشگاه را اجاره نمایید تا در هزینه‌های شما صرفه جویی شود. بدین منظور قیمت غرفه سازی شما کاهش خواهد یافت. لوازمی از جمله لباس‌ها، میز و صندلی، تلویزیون و… از جمله مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را اجاره کرد. به طور کلی لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه‌ها به شرح زیر هستند:

پوستر

یکی از ضروری‌ترین تجهیزات و لوازمی که لازم است در هر نمایشگاهی وجود داشته باشد، پوستر‌ها هستند. با استفاده از پوسترها افراد قادر خواهند بود برند و محصولات خود را به ساده‌ترین روش معرفی کنند‌. شما می‌توانید بر روی پوسترها نام برند و خدمات خود را بنویسید. با استفاده از پوستر‌ها بازدیدکنندگان می‌توانند به آسانی با برند و محصولات آشنا شده و در صورت تمایل محصول شما را خریداری نمایند‌. این امکان برای برگزار کنندگان وجود دارد که بتوانند از شرکت‌های اجاره تجهیزات نمایشگاهی کانتری را برای غرفه سازی اجاره کرده و از پوستر‌های بر روی آن استفاده کنند.

بنر

یکی دیگر از مهم‌ترین چیز‌هایی که لازم است در برگزاری نمایشگاه‌ها از آن استفاده کنید، بنر‌ها هستند‌ بنرها این امکان را به بازدید کنندگان می‌دهند که بتوانند نوشته روی آن‌ها را از فاصله بسیار دور بخوانند. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر قصد تهیه بنر را دارید سعی کنید در آن از نوشته‌های بسیار بزرگ و قابل خواندن از راه دور استفاده کنید. شما می‌توانید برای دیده شدن بهتر بنر‌های خود تجهیزاتی همچون رول آپ و پاپ آپ را از شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات نمایشگاهی اجاره کنید تا در هزینه‌های‌تان صرفه جویی شود.

تراکت

شما می‌توانید برای ترغیب کردن بازدید کنندگان برای خرید از غرفه‌تان از تراکت‌های متنوع استفاده نمایید. تراکت‌هایی با طراحی خاص و جالب تهیه کرده و بین رهگذران و بازدیدکنندگان آن‌ها را پخش کنید. بدین صورت قادر خواهید بود جمعیت بسیار زیادی را به سوی غرفه‌های خود بکشانید.

بروشور

یکی دیگر از اقداماتی که لازم است پیش از شروع نمایشگاه خود آن را انجام دهید، تهیه بروشور‌ است. با استفاده از بروشور‌ها قادر هستید محصولات و خدمات‌تان را به سادگی به متقاضیان یا مشتری‌ها نمایش دهید. به این صورت آن‌ها ترغیب خواهند شد از محصولات شما دیدن کرده و آن‌ها را خریداری نمایند. همچنین پیشنهاد می‌شود در بروشورها توضیحاتی درباره برند و لیست قیمت محصولات‌تان برای مشتریان ارائه دهید.

ویترین و جاکاتالوگی

احتمالاً خرید ویترین و جاکاتالوگی یکی دیگر‌ از کار‌های پرهزینه‌ برای برگزاری یک نمایشگاه خواهد بود؛ اما به سبب ضرورت وجود این اقلام لازم است آن‌ها را تهیه نمایید‌. از این رو برای کاهش غرفه سازی می‌توانید اقدام به اجاره آن‌ها کنید. با استفاده از این وسایل قادر خواهید بود بروشور‌ها و کاتالوگ‌های خود را درون آن‌ها قرار داده و به مشتریان ارائه دهید. شما قادر هستید ویترین و جا کاتالوگی‌هایی متناسب با فضای غرفه خود را از شرکت‌های اجاره وسایل نمایشگاهی اجاره نمایید.

 

مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی

به طور کلی اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارای مزایای بسیار زیادی هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که اگر شما قصد اجاره غرفه نمایشگاهی و غرفه سازی را داشته باشید، قادر هستید این کار را به یک پیمانکار پایدار بسپارید که در این صورت تمامی اقدامات تهیه وسایل و تجهیزات غرفه نمایشگاهی بر عهده شرکت و پیمانکار خواهد بود. بنابراین در صورت اجاره غرفه نمایشگاهی دیگر لازم نیست در کارهایی همچون طراحی نمایشگاه، طراحی غرفه‌ها، طراحی بنرها، طراحی کف، استیکر‌ها، حمل و نقل وسایل، تهیه لوازم صوتی و تصویری و… شرکت داشته باشید و تمامی کار‌ها توسط پیمانکار شرکت صورت می‌گیرد.

از جمله دیگر مزایای اجاره غرفه و تجهیزات نمایشگاهی این است که این امکان برای شما وجود خواهد داشت که در هر نمایشگاه طراحی و غرفه متفاوتی را داشته باشید‌. همچنین یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی صرفه جویی در هزینه افراد است. شما می‌توانید با اجاره این تجهیزات مبلغ کمتری را صرف برگزاری نمایشگاه خود کنید. بدین ترتیب قیمت غرفه سازی شما می‌تواند کاهش پیدا کند.

 

غرفه سازی

 

در چه مواقعی می توان تجهیزات نمایشگاهی را اجاره کرد؟

تمامی افرادی که قصد غرفه سازی در نمایشگاه را داشته باشند، می‌توانند تجهیزات نمایشگاهی را اجاره نمایند؛ اما پیشنهاد می‌شود در شرایطی همچون موارد زیر این کار را انجام دهید:

  • پیشنهاد می‌شود اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تنها قصد دارند یک بار در نمایشگاه شرکت کنند، تجهیزات و لوازم نمایشگاه را اجاره کنید؛ زیرا پس از برگزاری و به اتمام رسیدن نمایشگاه دیگر نیازی به این وسایل و تجهیزات نخواهید داشت. بنابراین با اجاره کردن آن‌ها قیمت غرفه سازی شما بسیار کاهش خواهد یافت.
  •  این امکان وجود دارد که افراد با هم به طور همزمان در دو جا نمایشگاه برگزار کنند و تنها رابطه و تجهیزات مناسب برای یک مکان داشته باشند. در این صورت قادر خواهند بود لوازم و تجهیزات نمایشگاهی را اجاره نمایند.
  •  اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند برای غرفه سازی خود از تجهیزات و لوازم بسیار گران قیمت استفاده کنند، یکی از بهترین گزینه‌ها اجاره لوازم خواهد بود.
  • یکی از شرایط‌هایی که در آن پیشنهاد می‌شود حتما از اجاره تجهیزات استفاده کنید، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی است؛ چراکه خرید و حمل و نقل تجهیزات نیاز به زمان و هزینه بسیار زیادی در کشور‌های دیگر دارد.
  • از آنجایی که یکی از عوامل موفقیت در نمایشگاه‌ها طراحی غرفه‌های نمایشگاه است، بنابراین بسیار حائز اهمیت است که در طراحی غرفه خود تلاش بسیار زیادی کنید. شما برای اینکه بتوانید از تجهیزات گران قیمت‌تر استفاده کنید، تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت‌های اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهیه کرده و برای طراحی غرفه‌های خود از پیمانکاران این شرکت‌ها کمک بگیرید.

 

غرفه نمایشگاهی

 

سخن پایانی

یکی از بهترین راه‌ها و روش‌ها برای افرادی که قصد دارند در هزینه‌های نمایشگاه خود همچون قیمت غرفه سازی، خرید تجهیزات، طراحی غرفه و… صرفه جویی کنند، اجاره تجهیزات مورد نیاز است. افراد می‌توانند از شرکت‌های اجاره دهنده تجهیزات نمایشگاهی لوازم مربوطه و مورد نیاز خود را اجاره کنند‌. پیشنهاد می‌شود غرفه سازی خود را به یک پیمانکار بسپارید.

[wp-review]

آخرین مقالات فرارنگ
مطالب ما را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button