طراحی غرفه در فضای باز

فهرست مطالب

نمایشگاه‌های مختلف همواره در مکان‌های مختلفی اجرا می شوند. برخی از نمایشگاه‌ها در فضاهای باز اجرا می شوند. غرفه‌های فضای باز معمولا در نمایشگاه هایی که فاقد سالن هستند برپا می‌شوند. این نوع غرفه‌ها به منظور تبلیغ، فروش و ارائه خدمات بسیار مناسب و ایده‌آل است. به همین خاطر است که باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند، به همین خاطر در طراحی غرفه در فضای باز باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید. در این مقاله قصد داریم که به بررسی طراحی غرفه در فضای باز بپردازیم بنابراین پیشنهاد داریم تا انتهای این مطلب با ما همراهی کنید.

اجرای غرفه در فضای باز

همان طور که پیش‌تر ذکر کردیم نمایشگاه‌ها را می توان در فضاهای باز و بسته برگزار کرد. طراحی و اجرای غرفه در فضا های باز یکی از مواردی است که بسیاری از صاحبان مشاغل و کارفرماها می توانند از آن به منظور تبلیغ برند و محصول و همچنین فروش کالاهای خود از آن استفاده کنند. با اجرای غرفه در فضای باز می‌توانید در هر مکانی که مد نظر دارید به ارائه خدمات و فروش محصولات خود بپردازید. از غرفه‌های فضای باز در قسمت‌های شلوغ و پر جمعیت نمایشگاه و به منظور معرفی و فروش محصولات سنگین استفاده می‌کنند. به منظور اجرای غرفه در فضای باز نیز رعایت کردن برخی مسائل بسیار ضروری است. قبل از اجرای غرفه در فضای باز ابتدا باید به شرایط آب و هوایی مکانی که در آن قصد برپایی غرفه داریم اطلاع کسب کنیم. به عنوان مثال اگر قصد دارید در شهری مرطوب و پر بارش غرفه برپا کنید اندکی به مشکل بر می خورید و باید غرفه ای متناسب با آن شرایط را در نظر بگیرید. بنابراین توصیه‌ی اکید می شود که قبل از اجرای هر نوع غرفه از قبل محل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

چگونگی طراحی و اجرای غرفه در فضای باز

برای طراحی غرفه هایی که در فضاهای باز اجرا می شوند می‌توان از طرح های بسیاری استفاده کرد. باید گفت که شوربختانه در کشور ما طراحی و اجرای غرفه در فضای باز اهمیت بسیاری داده نمی شود. اما باید بدانید که طراحی این نوع از غرفه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و می توانید با استفاده از طراح‌های خلاقانه به ساخت و اجرای آن‌ها اقدام کنید. زیبایی و جذابیت غرفه‌های اجرا شده در فضای باز می تواند تاثیر بسیار فراوانی در جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر محصول برای شرکت شما داشته باشد. به منظور اجرای این نوع غرفه‌ها در فضای باز توصیه می شود که از رنگ‌های جذاب و منحصر به فردی استفاده کرد. به طور کلی می توان گفت که برای اجرای غرفه در فضای باز می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود، آن را متناسب با کالا و یا خدمات ارائه شده توسط شرکت مورد نظر طراحی کنید.

نکات مهم در طراحی و اجرای غرفه در فضای باز

برای طراحی غرفه در فضاهای باز باید از افراد و شرکت‌هایی که دارای مهارت و تجربه کافی در این زمینه دارند کمک بگیرید. طراحان غرفه در فضای باز باید دارای مهارت و تبحر کافی در این زمینه بوده و بتوانند با استفاده از طراح‌های خلاقانه و هوشمندانه غرفه‌ای زیبا و شیک را برای شما طراحی و اجرا کنند. برای طراحی غرفه در فضای باز می‌توانید از رنگ ها و طرح‌های بسیار متنوعی استفاده کنید.
برای طراحی و اجرای غرفه در فضای باز باید بودجه‌ای متناسب با آن در نظر داشته باشید. طراحی و اجرای غرفه را باید متناسب با بودجه‌ای که دارید سفارش دهید. امروزه افراد و شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی و اجرای انواع غرفه در فضای باز و بسته فعالیت می‌کنند. برای اطلاع از شرایط و قیمت‌هاو آگاهی از سایر اطلاعات مورد نیاز خود می‌توانید به سایت این شرکت‌ها مراجعه کنید.
غرفه‌هایی که در فضای باز قرار دارند با توجه به این که در فضای باز هستند، بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرند و این امر موجب می شود تا توجه افراد بیشتری به سوی آن جلب شود، از این رو می‌تواند بسیار کارآمدتر و سودبخش‌تر باشد. در طراحی و ساخت غرفه‌ها در فضای باز باید به نوع متریال به کار برده شده در آن توجه بسیاری داشت. در غرفه‌های فضای باز باید قبل از هر گونه اقدام برای طراحی و ساخت از شرایط آب و هوایی محل مورد نظر آگاهی حاصل کرد.

ویژگی های غرفه فضای باز

برای ساخت غرفه‌های فضای باز از اسپیس فریم استفاده می شود. غرفه اسپیس فریم در واقع یک نوع بلوک استیل بوده که به وسیله ابزاری به یکدیگر متصل شده و دیوارها و ستون‌ها و همچنین اسکلت غرفه‌ها را پوشش خواهد داد. لازم به ذکر است که غرفه‌هایی که به وسیله این سازه ساخته می شوند دارای وزن اندکی بوده و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. باید بگوییم که این نوع از غرفه‌ها در برابر گرما و سرما عایق بوده و در نتیجه در فصول گرم و سرد سال می توان از آن ها استفاده کرد. در غرفه های فضای باز از بنرها و پوستر های گرافیکی استفاده شده که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. به همین خاطر پوستر‌ها و بنرها را باید متناسب و هماهنگ با برند و یا لوگوی شرکت مورد نظر طراحی کرد تا بتوان مشتری ها را به خود جلب کرد.

انتخاب مکان مناسب برای غرفه در فضای باز

با قرار دادن غرفه خود در نزدیک درب ورودی نمایشگاه می‌توانید نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و در نتیجه محصول خود را به آنان معرفی کنید. از دیگر مکان‌های مناسبی که می‌توان غرفه خود را در آن برپا کرد مرکز نمایشگاه است. از آن جایی که بسیاری از افراد تمایل به چرخش در قسمت‌های مختلف نمایشگاه را دارند، مرکز نمایشگاه مکانی بسیار مناسب و در دسترس برای آنان خواهد بود. به طور کلی مکان هایی را برای برپایی غرفه خود انتخاب کنید که دارای جمعیت بیشتری باشد، مثلا کنار بوفه‌ها و رستوران‌ها می‌توانند مکان‌های بسیار مناسبی باشند.

[wp-review]

آخرین مقالات فرارنگ
مطالب ما را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button