تیزر و فیلم تبلیغاتی

ساخت تیزر و فیلم های تبلیغاتی

ساخت تیرز و فیلم های تبلیغاتی متفاوت تنها در استودیو فرارنگ

تیزر

امروزه ساخت تیزر صنعتی خوب با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت نزدیک در بازار تاثیرهای بسیار زیادی در فروش برای شرکت ها ایجاد می کنند و سازمانها و شرکتها در راستای تحقق اهداف و چشم انداز خود فعالیتهای مختلف و پیچیده ای را انجام می دهد.

این شرکت با داشتن تیم متخصص مجرب طراحی و اجرا به سرپرستی دکتر ناظاریان که از مجریان و طراحان و هیئت علمی دانشگاه معماری تهران می باشند آمادگی خود را در جهت بازسازی و دیزاین داخلی منازل ، فروشگاه ها و شرکتها و سازمان ها متناسب با سلیقه مشتری و استانداردهای روز دنیا اعلام می دارد .کلیه مشاوره ها و بازدید ها در این شرکت به صورت رایگان می باشد .

ساخت تیزر و کلیه مراحل آن با توجه به نوع محصول متغیر می باشد و ایجاد تیزر تبلیغاتی با تخفیفات ویژه از فیلم تبلیغاتی ساخته شده توسط فرارنگ امکان پذیر است.

شرکت مهندسی نمایشگاهی فرارنگ

ساخت فیلم تبلیغاتی

فیلم تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی یک منطق ساده دارد که آینده تبلیغاتی و تجاری شما را متحول می کند. امروزه رسانه های تصویری نقش بسیار مهمی در زندگی انسانها دارد.

به طور کلی 85% مردم زمان خود را به رسانه های پخش انبوه و تلویزیون اختصاص می دهدند. و تنها 15% مردم زمان خود را صرف رسانه های چاپی می کنند. شرکت فرارنگ در راستای جایگاه رسانه های تصویری در انتقال پیام برند به مخاطب اقدام به تولید تیزر تبلیغاتی و فیلم های کوتاه می نماید. شما با داشتن یک تیزر تبلیغاتی خوب می توانید خیلی بهتر دیده شوید و به یاد ماندنی تر شوید.

خدمات قابل ارائه برای تولید تیزر تبلیغاتی عبارتست از :

  • استفاده از عوامل تولید حرفه ای
  • طراحی و اجرای انیمیشن منطبق با تیزر
  • استفاده از موشن گرافیک در تیتراژ
  • استفاده از تجهیزات حرکتی و نورپردازی حرفه ای
  • استفاده از گویندان حرفه ای برای تریشن
  • تحویل خروجی با فرمت های HQ DVD و Full HD
  • ساخت موزیک برای کلیه بخشهای تیزر

لازم به توضیح می باشد ساخت تیزر و کلیه مراحل آن با توجه به نوع محصول متغیر می باشد و ایجاد تیزر تبلیغاتی با تخفیفات ویژه از فیلم تبلیغاتی ساخته شده توسط شرکت امکان پذیر است.

[wp-review]

Call Now Button