چرا به دكوراسيون داخلي نيازمنديم

دکوراسیون داخلی

فهرست مطالب

 چرا به دكوراسيون داخلي نيازمنديم
چرا به دكوراسيون داخلي نيازمنديم

دكوراسيون داخلي چيست ؟

دکوراسیون واژه ای است فرانسوی که معادل فارسی آن عبارت است از فّن و تخصص و رشته آموزشی آذین ، آذین بندی ، آراستن. دکوراسیون داخلی نيز به معني هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها ، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه مي باشد و برای رسیدن به اهدافي از قبيل : پویایی، افزایش بازده‌ کاری و یا بهترکردن روش زندگی و … از آن استفاده مي شود.
منظور از دکوراسیون داخلی صرفا بهبود وضعیت بصری یا ظاهری یک فضای داخلی نیست بلکه هدف آن بهینه‌سازی و سازگارکردن استفاده‌های مورد نظر برای یک محیط ساخته شده ‌است. دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است . این رشته از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزاء و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می کند .

چرا به دكوراسيون داخلي نيازمنديم ؟

رويارويي با عوامل استرس ‌زا در فضاهاي بيرون از خانه، همه ما را نيازمند طراحي فضايي آرام و دور از فشارهاي روحي و رواني در محيط داخل خانه كرده است و همان طور كه ميبينيم در دنیای امروز بخش عمده زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی سپری می شود. اگرچه همه ما زمانهایی را برای تفریح و هواخوری و گریز از محیطهای بسته در فضای آزاد می گذرانیم ، اما همین نشاط ناشی از جدایی از محیط بسته ، خود نشانگر کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها می گذرانیم . به همین سبب دکوراسیون داخلی با کیفیت مناسب ، بهترین روش برای بهبود وضعیت حرفه ای ، تحصیلی و زندگی‌مان می‌باشد و تاثير شرايط فيزيكي و نحوه چيدمان داخل منزل را بر ايجاد آرامش در خانه، نحوه برخورد ميان اعضاي خانواده و ارتباطات بين آنها با يكديگر ، نمي‌توان نادیده گرفت.

[wp-review]

آخرین مقالات فرارنگ
مطالب ما را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button